Wednesday, October 30, 2013

6. Pancakes dyniowe ♡

Ciepłe, słodkie, pięknie pachnące... Idealne ♡

U-wiel-biam środy! Mam do szkoły na 11:45 i już tradycją stało się, że tego dnia na śniadanie smażę pancakes. Dziś zrobiłam je z moim jesiennym ulubieńcem- dynią. Jestem chora, ale takie śniadanie daje mi kopa pozytywnej energii, dzięki czemu jestem w stanie iść do szkoły, mimo targającego mną kaszlu i bólu gardła : ) W dodatku fakt, że mogłam je zjeść w łóżku powoduje, że dzisiejszy poranek stał się naprawdę idealny. Nawet deszcz i szarość za oknem nie jest w stanie go zepsuć!

Pełnoziarniste pancakes dyniowe ♡







 Składniki na 8 placuszków
  • 1 jajko
  • 30 g mąki pełnoziarnistej
  • 100 g puree z dyni
  • 1/4 łyżki miodu
  • garść pestek dynii
  • ,,chlust'' mleka
  • łyżeczka jogurtu naturalnego
 Jajko rozbijamy i miksujemy, aby je nieco napowietrzyć, ze szczyptą soli. Dodajemy mąkę, puree, miód, mleko i jogurt, miksujemy. Ciasto powinno być nieco gęstsze od naleśnikowego. Dorzucamy pestki dyni i mieszamy łyżką. Smażymy placuszki na dobrze rozgrzanej patelni z odrobiną tłuszczu. Podajemy z ulubionymi dodatkami: ja zjadłam z dżemem morelowym i granolą, ricottą i dżemem dyniowym, milką philadelphia i migdałami ♡
 
Jeśli macie czas, koniecznie zjedzcie w łóżku. Nigdzie nie smakują lepiej! ♡
 

1 comment:

  1. Wieki nie jadłam dyniowych :D Świetnie wyglądają.

    ReplyDelete