Saturday, February 07, 2015

287. Wafle

Wafle z serkiem, truskawkami, bananem, orzechami i posypką muesli


Ostatnie dni były bardzo intensywne. Wstawałam po piątej, jadłam zrobioną wieczorem owsiankę ( nothing special, zalana wodą lub mlekiem, czasem z owocem), szykowałam się i douczałam. Jak zwykle biegałam na autobus, jak zwykle udawało mi się na niego nie spóźnić. Zaliczam wszystkie sprawdziany- i to nawet na piątki! Wpadła też szóstka z polskiego, piątka z wuefu- nauczycielka rzuciła wyzwanie: która najdłużej wytrzyma deskę. Dziewczyny w klasie padały po jakichś 30 sekundach, a ja z przyjaciółką wytrzymałyśmy ponad dwie i pół minuty! Mój życiowy rekord. Pod koniec całe się trzęsłyśmy i umówiłyśmy się, że puszczamy w tym samym momencie. I piątki we dwie dostałyśmy :) Tylko, że do dziś bolą mnie żebra... Nie wiedziałam, że tam też mam mięśnie!
No, ale w końcu weekend. Zaraz lecę na basen, potem poćwiczę w domu i zacznę szykować coś na imprezę. Nie bardzo wiem, co mogłabym przyrządzić, a umówiliśmy się, że każdy coś przyniesie. Może Wy macie jakieś pomysły?

15 comments:

  1. Upiecz coś pysznego i nietypowego! Może cinamon rolls, albo jakieś paszteciki z warzywami!

    ReplyDelete
  2. a może tortilla z warzywkami takie rollsy <3 też są dobre z dipem np.Czosnkowym ;)
    Mm śniadanko Pycha <3

    ReplyDelete
  3. Gratuluję więc piątek i szóstki ;)
    Hm... ja dzisiaj robię ślimaczki nutellowe, może coś podobnego?

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Zależy czy chcesz przynieść coś na słodko czy wytrawnie :) Może jakieś wystrzałowe ciacho? :) Z doświadczenia wiem, że na muffiny się zawsze wszyscy rzucają :D

    ReplyDelete
  5. Wódeczkę. A nie, zapomniałam, że wy małolaty jesteście. Nie wolno tak deprawować.
    A takie wafle to uwielbiam na drugie śniadanie. Tzn. jako setna część drugiego śniadania xD

    ReplyDelete
  6. O kurcze, faktycznie niezly wynik! no i umowa co najmniej urzekajaca ;) mnie zebra tez od 3dni daja sie we znaki po machaniu hantlami
    Hm, ja na wszystkie imprezy robie salatki (ale takie bardziej tresciwe- z makaronem dla przykladu), od jakiegos czasu z kolezanka rowniez zapiekanki (bagietka z maslem czosnkowym i duza iloscia sera) i to one podbijaja kazdy stol ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sałatki z makaron - zawsze się sprawdzają!
      Poza tym dodam od siebie: ciasto francuskie z serem i sezamem (na kształt paluchów, o tak jak tutaj http://brytfanna.blox.pl/2011/06/Paluchy-francuskie-z-zoltym-serem.html) :D

      Delete
  7. Może weź ze sobą jakieś muffiny? Lub szybką sałatkę? Obie opcje szybkie i łatwoe do przewiezienia w sumie ;)

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam wafle ryżowe. Najlepiej świeżo otwarte, wtedy tak wspaniale chrupią. :)
    Ładny wynik! Głupio mi, że się tak obijam, jak czytam ile ruchu sobie zapewniasz...

    ReplyDelete
  9. Śniadanie pyszne! :)

    PS. Zapraszam także do mnie http://latwe-sniadanie.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  10. Mniam, smaczne, a jakie proste śniadanko *.*

    ReplyDelete
  11. Ale super wygląda to twoje sniadanko <3

    ReplyDelete
  12. Połączenia smaków idealne! :)

    ReplyDelete