Saturday, April 19, 2014

167.Bananowo-owsiana pianka ♡

Wiedziałam, że rano nie będę miała czasu na gotowanie, więc przygotowałam śniadanie wieczorem. Korzystałam z przepisu, który jakiś czas temu zauważyłam na blogu Natalii, z drobnymi zmianami. PS: przepraszam, że tak mało zdjęć, ale zapomniałam naładować telefon i padł mi podczas fotografowania posiłku.

 ♡ Bananowa pianka owsiana ♡

z domowym musem jabłkowym i nerkowcami

 

♡ banan
♡ 100 g twarogu
♡ 2 łyżki płatków owsianych
♡ 2 łyżeczki żelatyny+woda
♡ białko
♡ cynamon
♡ mus jabłkowy i orzechy

Żelatynę rozpuściłam we wrzątku. Płatki owsiane zalałam wodą. Banana zmiksowałam z twarogiem, cynamonem i miękkimi płatkami. Białko ubiłam na sztywno i dodałam do masy. Wmieszałam ostudzoną żelatynę, przelałam do słoiczka i wstawiłam na noc do lodówki. 
 
Tak pięknej pogody na święta dawno nie było. Budzę się od promieni słońca, towarzyszą mi one na spacerach z chłopakiem ( na które wyrywam się gdzieś pomiędzy myciem drzwi a ścieraniu kurzu z żyrandola ) i życzą mi dobrej nocy, gdy chowają się za linią horyzontu. Taki stan rzeczy w sposób wyjątkowo pozytywny wpływają na moją twórczość. Niemalże nie rozstaję się z zeszytem, ręka jak szalona tańczy od jednego końca strony do drugiego. Mogłoby już być tak zawsze!
Plany na dziś? Jedziemy święcić niedługo jajka. Później- robota. Makowiec, mazurek- to w domu. Wieczorem jadę do prababci pomóc jej z przygotowaniami na jutro i zostaję u niej na noc. Dlatego nie spodziewajcie się mnie w niedzielę rano- zdjęcie ze śniadania postaram się wrzucić wieczorem, choć obiecać nie mogę. I jako, że zapewne nie zdążę, już teraz życzę Wam wszystkim zdrowych, pogodnych, beztroskich świąt. Spędźcie ten czas z rodziną, wykorzystajcie tak, by móc do niego wracać z radością... by każde wspomnienie o nim wywoływało na Waszych ślicznych buziach szerokie uśmiechy. I żeby każdy kolejny dzień był taki szczęśliwy, jak tegoroczna Wielkanoc :)

A tak na bonusik- zdjęcie z wczorajszego spaceru:
Mam ogromną wyobraźnię, co pomaga mi w rozwijaniu mojej pasji- pisania.

instagram blog  

31 comments:

  1. Jakie slodkie zdjecie! Myslalam, ze zdj nie zrobilas bo bylo tak pyszne i po prostu szybko zjadlas.. :> wesolych i pogodnych swiat!

    ReplyDelete
  2. Ale ślicznie razem wyglądacie :*
    To ja też życzę ci wesołych świąt :*

    ReplyDelete
  3. Widzę, że u Ciebie również śniadanie na szybko :) Pogoda faktycznie przepiękna, tak samo jak Wy na zdjęciu :)
    Tobie również wesołego jajka!

    ReplyDelete
  4. Słoiczek wygląda ślicznie :)
    Promieniejesz, słoneczna pogoda Ci się udziela <3
    Wesołych ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem jak roślina- do szczęścia potrzebuję słońca :)
      wesołych! <3

      Delete
  5. Twoja wersja tej pianki jest cudna!
    więcej takich miłych dni życzę :)

    ReplyDelete
  6. Bardzo smaczne śniadanko, lubię takie pianki! :) Zdjęcia z jutrzejszego śniadania nie musisz wrzucać, spędź te chwile z rodziną, a nie z aparatem :) Od blogosfery też można zrobić sobie przerwę ;) Wesołych świąt! :)
    Ps. Słodko razem wyglądacie, pasujecie do siebie :)

    ReplyDelete
  7. Jak wy słodko razem wyglądacie !
    Pysznie wygląda to śniadanko, a wiesz, że i ja miałam ochotę zrobić coś podobnego jednak do zmiany planów zmusiły mnie tak bardzo kuszące brzoskwinie ! ;)

    ReplyDelete
  8. Niesamowitą osobą jesteś :)
    Życzę udanych, spokojnych, rodzinnych Świąt :*

    ReplyDelete
  9. swietne sloiczkowe <3 ale urocze zakochance <3

    ReplyDelete
  10. Pianki są kuszące ale boję się dodatku białka...a zdjęcie jest śliczne! Piękna para :)
    Wesołych! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czemu? jeśli sparzysz wcześniej jajko nic nie powinno być z nim nie tak :)

      Delete
  11. Swietne to śniadanie! Cudnie razem wyglądacie <3
    Wesołych Świąt! ;*

    ReplyDelete
  12. Słodkoo <3
    Ja też życzę Ci radosnych, spokojnych Świąt! :)*

    ReplyDelete
  13. Świetne zdjęcie! :) Wesołych! :D

    ReplyDelete
  14. Po pierwsze, ślicznie razem wyglądacie!
    A po drugie, wesołych Świąt :)

    ReplyDelete