Saturday, October 26, 2013

1. Początek/ Pełnoziarniste pancakes

To mój drugi blog. Pierwszy, również z przepisami, znajduje się tu. Tam jednak wszystko jest pomieszane, przepisy na dania główne gryzą się ze zdjęciami moich śniadań. A śniadania są moim ulubionym posiłkiem i to je najbardziej celebruję, postanowiłam więc założyć śniadaniowca. Sama najchętniej czytam takie blogi, więc perspektywa posiadania takiego była niezwykle kusząca :)
Parę przepisów wkleję z drugiego bloga, gdyż są dla mnie bardzo ważne. Często na nich bazuję i po prostu nie wyobrażam sobie prowadzenia bloga śniadaniowego bez nich. Poza tym, wiele osób nie zna wiktoriasdailylife, powtórzenie więc niektórych przepisów wydaje mi się dobrym pomysłem.

1. Pełnoziarniste pancakes
Składniki:

  • 4 duże łyżki Emilki 0 %
  • 2 jajka
  • 3 łyżki mąki pełnoziarnistej ( Lubella )
  • 4-5 łyżek jogurtu 0 %
  • łyżeczka budyniu w proszku
  • 2 łyżki miodu ( najlepsze z akacjowo-rzepakowym ♥ ) 


  • Białka oddzielamy od żółtek i ubijamy je na sztywno ze szczyptą soli
  • Żółtka miksujemy z mąką, Emilką, jogurtem, budyniem i miodem
  • Masę serową dodajemy do białek i delikatnie mieszamy
  • Smażymy na odrobinie tłuszczu ( placuszki szybko się przypiekają, dlatego smażymy na małym ogniu! )
  • Podajemy z ulubionymi dodatkami, ja zjadłam z dżemem nisko słodzonym jagodowym, ale pewnie pyszne są z syropem klonowym ♥   


No comments:

Post a Comment