Monday, January 12, 2015

269. Poniedziałek

Kasza jaglana z danio, bananem, jabłkiem, kremem pierniczkowym i przyprawą waniliową


Czas zacząć kolejny tydzień! Normalnie dołowałby mnie poniedziałek (i fizyka na pierwszej lekcji...), ale każdy dzień zbliża mnie przecież do ferii, które zaczynają się 16 lutego. Dlatego też uśmiecham się, dopijam herbatę i lecę się szykować :) Humor poprawia mi fakt, że udało mi się w weekend nieco wypocząć. Poza tym wczoraj wieczorem, zgodnie z założeniem, udało mi się porozciągać. Po pierwszym razie za bardzo efektów nie widać, choć mogę stwierdzić, że wstałam dziś nieco bardziej wypoczęta. 
A co do efektów moich treningów- pojawią się, gdy już osiągnę cel ;) Nikt przecież nie pokazuje drożdżówki, która rośnie dopiero i nie jest jeszcze upieczona, nie? 

13 comments:

  1. To porównanie drożdżówki do figury mnie rozbawilo ,;) a akurat piekłam wczoraj jednoporcjową ;)

    ReplyDelete
  2. A może zrobiłabyś post o tym co ćwiczysz, ile, gdzie i jak? :)

    ReplyDelete
  3. Jak to nie? Przecież są obrazkowe instrukcje jak zrobić drożdżówkę idealną krok po kroku :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Zdjęcia 'jak się zmieniał mój kaloryfer na brzuchu" też są przez niektórych uskuteczniane :D

      Delete
    2. Kiszenie buraków i robienie octu też się pokazuje :O

      Delete
  4. o kurcze, w takim razie czekam na efekty końcowe! :D

    ReplyDelete
  5. Fajny pomysł na wymieszanie jaglanki z serkiem!
    No to osiągnięcia celu w treningach życzę. :)

    ReplyDelete
  6. Tak dawno nie jadłam danio! Idealna kompozycja :)

    ReplyDelete
  7. Pewnie było bardzo dobre. Kasza jaglana, jogurt + owoce, lubię tak :)

    ReplyDelete
  8. No to czekam na efekty! Udanego tygodnia! :*

    ReplyDelete
  9. krem pierniczkowy? mmmm pyszny początek tygodnia :)

    ReplyDelete
  10. no no nie powiem - wygląda zachęcająco ^^

    ReplyDelete