Thursday, December 12, 2013

46. Lodówkowa owsianka po raz pierwszy ♡

❄Lodówkowa jabłkowo-cynamonowa owsianka❄

 


Tak,wiem... obecna pora roku skłania do ciepłych śniadań. Zjedzonych w ciepłym łóżku. Z ciepłą kawą. W ciepłej piżamie. Jednak nie zawsze wszystko idzie po naszej myśli. Jeśli dotychczas myślałam, że wstaję wcześnie, to się myliłam. Dzisiejsza pobudka to był prawdziwy hardcore- budzik zadzwonił o 4 nad ranem. Bo o 6 rano muszę zaliczyć roraty. Wciąż nie wierzę, że to robię; opuszczam ciepły dom po to, żeby się pomodlić ( bo modlitwa w domu jest przecież gorsza od tej w kościele, nie wiedzieliście? ). Ale staram się nie narzekać. Zakładam uśmiech numer 8 i wesoło idę na autobus, w towarzystwie mgły, mżawki i jeszcze gwiazd. Bo mimo wszystko ten dzień może być udany- dobre nastawienie to podstawa! :)



lodówkowa owsianka na mleku z cynamonem, musem jabłkowym, suszonymi i świeżymi jabłkami i masłem orzechowym

Przepis
 składniki
  • 2 łyżki płatków owsianych
  • 200 ml cieczy ( woda z mlekiem u mnie )
  • łycha domowego musu jabłkowego
  • kilka domowych suszonych plasterków jabłka
  • kawałek świeżego jabłka
  • duuuużo cynamonu ;)
  • łyżeczka masła orzechowego
Mleko z wodą podgrzewam w rondelku. Dodaję płatki i cynamon, gotuję do zgęstnienia i dodaję mus jabłkowy. Mieszam dokładnie i odstawiam do ostygnięcia. Na dno słoiczka daję mus jabłkowy. Wlewam owsiankę, wtykam suszone jabłka. Wkładam do lodówki, rano wkrajam do niej świeże jabłko i dekoruję masłem orzechowym.    


6 comments:

  1. Smakowicie , to prawda uśmiech to podstawa ;)

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam słoiczkowe ! <3
    Ale zaraz przecież rano można ugotować cieplutką owsiankę i przelać ją do słoiczka ! Też słoiczkowe i równie pyszne :))

    ReplyDelete
  3. Jak bardzo lubię owsianki, tak te lodówkowe jakoś mnie nie przekonują. Od razu mam ochotę wrzucić taką do mikrofali i podgrzać ;)

    ReplyDelete
  4. hej, dziękuję za wizytę u mnie! Dodaję Cię do linków!
    Gratuluję samozaparcia do wstawania tak wcześnie. O tej porze to tylko gotowe śniadanko z lodówki :)

    ReplyDelete
  5. Wcale, że nie! Ja tam kocham zimne śniadania w zimny dzień :) Taak, jestem dziwna...
    Mus jabłkowy jest tak dobry, że powoli się od niego uzależniam ;o

    ReplyDelete
  6. A ja was nie rozumiem ;p. Robię owsiankę "lodówkową", a rano... podgrzewam ją w mikrofali :) Ciepło i szybko.

    ReplyDelete