Friday, November 01, 2013

8. Manna ala chai latte ♡

Wczorajszy dzień był baardzo długi

choć naprawdę cudowny. W szkole mieliśmy halloween- każdy był przebrany! To było świetne! Wieczorem tradycyjnie zbierałam cukierki z przyjaciółkami, a potem zrobiłyśmy nockę. Całą noc nie spałyśmy, a dziś rano miałam wolontariat. Nie wiem, skąd wzięłam na to wszystko siłę... Chociaż wiem. Kopa dało mi wczorajsze śniadanie- ultra słodkie, ultra kawowe i ultra pyszne! 

Manna ala chai latte



składniki
  • 2 łyżki manny
  • 100 ml espresso
  • łyżeczka przyprawy chai latte
  • odrobina syropu orzechowego
Mannę gotujemy na mleku z wodą ( 100 ml na 100 ml ), gdy zgęstnieje dodajemy espresso, syrop i przyprawę. Gotujemy chwilę i podajemy z ulubionymi dodatkami- u mnie banan, orzechy laskowe, nerkowce i łyżeczka milki philadelphia. Pychota!

No comments:

Post a Comment