Saturday, January 31, 2015

284. Owocowe grzanki

Grzanki z grahamki z ricottą, bananem, truskawkami i posypką crunchy


Wczoraj cały dzień padał deszcz i panowała wszechobecna ciapa. Natomiast dziś rano za oknem zobaczyłam ogromną ilość śniegu! Musiało mocno padać całą noc. Znów czuję się jak w Krainie Śniegu, a mój psiak jest w siódmym niebie :)
Na zakupach nic konkretnego w sumie nie kupiłam. Ale dostałam pieniądze, które będę mogła przepuścić w Wiedniu. Co jak co, ale najlepsze zakupy są właśnie tam!
Ale w galerii spędziłam parę ładnych godzin. Później wróciłam do domu i miałam cudowny trening- na szczęście palec mnie już tak bardzo nie boli. A wieczorem oglądałam z mamą Króla Lwa :) Uwielbiam nasze seanse! W zeszłym tygodniu była Kraina Lodu i Gwiazd Naszych Wina, wcześniej cała seria Harry Potter, Igrzyska Śmierci...
Ale i tak najbardziej śmieszy mnie fakt, że moja mama wcale nie chce rozbierać choinki. Stoi już od początku grudnia, a ona tak się do niej przywiązała, że nie wyobraża sobie bez niej salonu. I ja w sumie też- nawet teraz świeci sobie koło mnie. Choinka, śnieg za oknem, pies się przytula, a ja dopijam kawę. Robię dziś jedno wielkie nic i jestem szczęśliwa. 

16 comments:

  1. Jaki pozytywny wpis! Aż uśmiech sam pojawia się na ustach. Tak trzymaj kochana! Zazdroszczę ci takiej relacji z mamą...

    ReplyDelete
  2. Uwieelbiam połączenie ricotta+banan, dlatego takie grzanki by mi podpasowały :D

    ReplyDelete
  3. Tak trzymaj ! <3
    A Śniadanko smacznie wygląda bo oczywiście zagościl banany i ricotta wspaniałe połączenie !

    ReplyDelete
  4. i tak dobrze powinno być zawsze :)
    Uwielbiam kanapki z owocami :)

    ReplyDelete
  5. Takie proste, a takie pyszne. :)
    Zaskakujące ile szczęścia daje czasem takie nicnierobienie.

    ReplyDelete
  6. Wow, jeszcze macie choinkę?:D To chyba jakiś rekord, haha:D

    ReplyDelete
  7. Też najchętniej bym nie rozbierała choinki :D

    ReplyDelete
  8. Właśnie, moje miasto też chyba odwiedziła Elsa ;) Za to twoje śniadanko przypomniało mi lato!

    ReplyDelete
  9. Aż poczułam te cudowny klimat, który u Ciebie panuje. Co do seansów z mamą dobrze Cię rozumiem też to uwielbiam. No i oczywiście śniadanie jak zawsze idealne i smakowite ! ;)

    ReplyDelete
  10. Przyjemnie czytam takie pozytywne posty! :)
    Grzanki porywam :D

    ReplyDelete
  11. Klasycznie, bezpiecznie, pysznie - czego chcieć więcej :)

    ReplyDelete
  12. Fajnie czyta się takie opowieści z życia wzięte ;)
    Muszę w ten sposób wykorzystać ricottę! :D

    ReplyDelete
  13. Ekstra pomysł na grzanki z owocami.Zdrowe i słodkie :)

    ReplyDelete
  14. ale smakowite! uwielbiam kanapeczki na słodko!

    ReplyDelete