Thursday, November 07, 2013

14. Owsianka na mleku sojowym z kaki, bananem, grani i granolą ♡

Kupiłam mleczko sojowe o smaku kokosa

Samo w sobie nie jest za dobre, smakuje po prostu mdło. Ale owsianka gotowana na nim to obłęd! Jest przepyszna. Nie czuć mdłego smaku mleczka, bo rozcieńczyłam je z wodą, ale owsianka ,,załapała'' jego aromat i jest cudownie kokosowa. A jak jest kokos, to musi być też banan! A że kupiłam też wczoraj moje ulubione kaki, to plasterek musiał znaleźć się w mojej owsiance. Na przełamanie słodkości dodałam łyżeczkę serka grani, a granola... A granola po prostu jest ♡

owsianka gotowana na kokosowym mleku sojowym z bananem, kaki, grani i granolą, chai latte

Czeka mnie dziś ciężki dzień. Mam na 7:30 do szkoły, muszę napisać kartkówkę z WOSu ( ratujcie!). Lekcje kończą się o 14:30, a o 16 mam w szkole badmintona, nie mam więc po co nawet wracać do domu na obiad, muszę iść zjeść coś w galerii. W rezultacie w domu będę na 18... A sprawdzian z historii już w piątek! Kiedy ja się nauczę..?




No comments:

Post a Comment